Czasopismo Forex # 104


SUCCESSFUL FOREX TRADERS. Podobnie jak inne zestawy umiejętności, dobry handel pochodzi z kombinacji talentów i ciężkiej pracy Większość udanych przedsiębiorców doskonal swoje umiejętności dzięki ciągłej praktyce i ścisłej dyscyplinie Nigdy nie zapominają przeprowadzania samodzielnej analizy, aby zrozumieć ich mocne i słabe strony, a co napędza swoje transakcje. Inną podstawową cechą udanych przedsiębiorców jest ich zdolność do zachowania strachu i chciwości poza równaniem, koncentrując się na technikę zamiast na wynikach i zmieniać ich psychologiczny sposób myślenia, aby uniknąć wspólnych błędów handlowych spowodowanych utratą emocji kontroli. Najważniejsze, udane przedsiębiorców opracował system handlu lub strategii, co daje im przewagę na rynku Większość z nich opracowała własną technikę, opierając się głównie na połączeniu podstawowych analiz i narzędzi analizy technicznej i wskaźników. FX Trader Magazyn wywiady regularnie prowadzi wywiady z handlowcami forex, którzy pomagają zrozumieć i podążać za nimi słuszna droga do udanego handlu W ramach tych wywiadów dowiesz się, jakie strategie wykorzystują najlepsi handlowcy, jaka jest ich rady dla podmiotów zajmujących się handlem walutami i jak osiągają one stały pozytywny wynik na rynku forex. Interview with Jason Stapleton. Jason zwrócił 250 000 na 940 000 w 90 dni podczas Warengold Trading Challenge Wyjaśnił magazyn FX Trader, dlaczego zdecydował się wziąć udział w wyzwaniu związanym z handlem, aby dostarczyć dowód, jako dyrektor generalny i szef handlowy trenera w firmie 4xTradersLive, o tym, co on i styl handlowy, jaki uczy on, mogą stać się dobrym przedsiębiorcą , mówi, należy postępować zgodnie z poradą od pomyślnego handlowca i traktować swój handel jako biznes Czytaj więcej. Interview z Jarratt Davis. Jarratt Davis jest skutecznym forex handlowca, który był profesjonalnie handlowy od 2008 r. i handlu dla swoich klientów za pośrednictwem Londynu która jest upoważniona do zarządzania inwestycjami klientów poprzez FCA w Wielkiej Brytanii. W tym ekskluzywnym wywiadzie wyjaśnił, jak działa branża s na poziomie instytucjonalnym i jak handlarze detaliczni mogą w końcu z powodzeniem handlować w podobny sposób Więcej informacjiInto z Timem Reą. Winner z 28. Mistrzostw Świata w Futbolu i Futures Trading Tim Rea zajęło pierwsze miejsce w 28. Mistrzostwach Świata Pucharów Futures oraz Forex Trading z przychodami z tytułu transakcji 104-12, co świadczy o tym, że handel produktami Futures i Forex w Stanach Zjednoczonych można przeprowadzić z dowolnego miejsca na świecie. Wystarczy umieścić w pierwszej trójce w Mistrzostwach Świata 2010 i 2011 roku - z powodzeniem w 2010 roku - ma okazały się światowej klasy przedsiębiorcą Read More. Magazyn Forex 2006 104 pdf 3 51 Mb. Forex Magazine - Forex,,. FIBO TeleTRADE D J USD 30 01 2006 USD JPY 120 Srebrny Kanał 4- - - web. . 0.FOREX TRADERS. Jason w ostatnim czasie obrócił się o 250 000 na 940 000 w ciągu 90 dni podczas Trenera Warengold Trading Challenge. Jason Stapleton wyjaśnia magazyn FX Trader, dlaczego zdecydował się wziąć udział w wyzwaniu związanym z handlem, aby dostarczyć dowody, jako trener ds. 4xTradersLive, co on i styl handlowy, jaki uczy on potrafią. Aby stać się skutecznym przedsiębiorcą, mówi on, powinieneś postępować zgodnie z radą pomyślnego handlowca i traktować transakcję jako biznes. Jego doradztwo jako jeden z trenerów to pozostanie z dala od chatroomów, forów internetowych i serwisów społecznościowych, aby mieć pewność, że jego przedsiębiorcy koncentrują się na nowym sposobie myślenia, patrzenia na rynek i na siebie. Jason wyjaśnia, dlaczego, gdy masz system, który ma pozytywną opinię, 100 Twój sukces opiera się na twoich umiejętnościach handlowych w dzień iw dzień, dlatego koncentruje się na psychologii Chociaż ma pasję do ekonomiki i polityki, opracował podejście o charakterze czysto technicznym do handlu i wyjaśnia, dlaczego istnieje nie ma możliwości dla prywatnego przedsiębiorcy, który nie ma zespołu ludzi do podejmowania wykształconych decyzji opartych na podstawach. Czy opowiedz nam o swojej historii Jak się interesowałeś w handlu Jak długo jesteś handlował Jakie jest Twoje doświadczenie w handlu Zacząłem zarządzać własnymi inwestycjami Zacząłem odłożyć trochę pieniędzy, zacząłem budować gniazdo jajka i chciałem sobie z tym poradzić Uważałem, że nikt nie dbał o moje pieniądze niż ja i ja nie chciałem dać to komuś, aby umieścić je w funduszach wzajemnych Chciałem być w stanie przeprowadzić sam badania, które szybko zwróciły się do Hej, mógłbym wykorzystać niektóre z tych pieniędzy do handlu z I zacząłem handlować niektóre opcje skończyło się tracić dość Wiele opcji handlu walutami Ale miałem przekonanie, że mogę zrozumieć, jak to zrobić Więc dalej studiowałem, kupowałem wszystkie książki, jechałam na seminaria, wtedy myślałem, że pójdźmy dalej i sprzedajemy zapasy Ale rynek działał krótka strona, więc postanowiłem spojrzeć na walce Więc wywinęłam się z opcji, zapasów, futures i miałem bardzo mały sukces W ciągu wielu lat praktyki, prób i błędów doszedłem do wniosku, że to, co naprawdę robię, odbija się od systemu do systemu, rynek na rynek i nie koncentrowałem się na tym, na czym polegała prawdziwa kwestia, która to jest psychologia Musi się skupić na psychologii rynku i własnej psychologii osobistej, aby była skuteczna Nie ma znaczenia, czy systemy są dochodowe, czy też nie, jeśli nie będziesz miał dyscypliny, aby targować się dzień i dzień, w oparciu o zasady i warunki, które zostały określone, nie będziesz odnosić sukcesu I tym bardziej studiowałem i tym bardziej czytałem, a tym bardziej Rozmawiałem z handlowcami, którzy mówią, że Richard Dennis powiedział to najlepiej, powiedział każdy, kto może stworzyć system handlowy, który ma 80 lat i jest najlepszy, jaki kiedykolwiek napisał. Pytanie brzmi: czy mają dyscyplinę zacząłem pracować naprawdę ciężko na mojej psychologii, być zdyscyplinowany i ustalony w szeregu zasad Po tych wszystkich zasadach zacząłem rozwijać się i teraz zamiast ciągle gubić, ciągle wygrywam, co jest ostatecznym celem dla każdego, kto handluje. na Challenge Varengold Trading Najpierw po co zdecydowałeś się wziąć udział Wiele trenerów głosi, ale nie chodzą na spacer. Ponieważ z mojej działalności trafiam do mnie z wieloma ludźmi, którzy pytają mnie o takie rzeczy, jak "Pokaż mi swoją wydajność" dokumentuje tak, przez długi czas, mówiłem tutaj, co robią nasze systemy handlowe, oto co robimy w salonie i co wróciło. Jak mogę upewnić się, że twoje numery są prawdomówne, czy też pozwolę mi zobacz moje osobiste wypowiedzi Ale nie daję osobistych notowań handlowych, są to bardzo prywatne I jeśli podaję zapisy, powiedzą W jaki sposób mogę potwierdzić, że są one prawdziwe lub ukrywasz swoje straty, nie ma sposobu, w jaki możesz być osiągnięcie takich wyników Więc, kiedy wyzwanie wyszło Myślałem, że to jest moja szansa dostarczenia dowodów na to, co ja osobiście i handlowego stylu, który uczym może wytworzyć To w określonym okresie To jest strona trzecia regulowane Śledzają rezultaty Więc wszedłem i będę handlować przez 3 miesiące używałem długoterminowego systemu obrotu huśtawkowego, który opracowałem I to jest to, co teraz robię, otrzymuję około 10 do 15 transakcji miesięcznie Sam system z modelem dopasowania pozycji, który był używany w wyzwaniu związanym z handlem, wygenerował po prostu krótko od 300 powrotu w ciągu tych trzech miesięcy Wysoki wskaźnik wody w tym wyzwanie przedsiębiorców wynosiła około 309 w ciągu 3 miesięcy, więc trochę ponad 100 miesięcy Jeśli tego oczekują przedsiębiorcy, którzy przyjeżdżają w Absolutnie nie handlowałem agresywnie Robiłam to bardzo długo i chcemy strzelać, aby zapewnić niezmienną rentowność To mój ostateczny cel dla ludzi, których nauczam lub pracujesz. Powiedziałeś, że zacząłeś używać opcji, czyli zapasów i kontraktów futures, a po wielu próbach i błędach , w końcu znalazła odpowiednią dyscyplinę i psychologię Jak dotarłaś do tego kroku Jak znalazłeś niszę i styl handlu Czy to tylko kwestia doświadczenia. Co zrobiłem, poszedłem po kogoś, kto odniósł sukces i kto miał zarys to powinno być zrobione W ten sposób stajesz się profesjonalnym handlowcem I słuchałem każdej rzeczy, którą mi powiedział Powiedział, że tak pisze plan handlowy i tak napisałem mój plan handlowy Powiedział To to jak przetestujesz system, tak strategizujesz proces rozwoju Używam składni If-Then dla wszystkich rozwijających strategię, które robię I to jest bardzo proste, na przykład jeśli rynek to robi, to robimy to I staramy się wyeliminować jak najwięcej podmiotowości z naszego handlu, a to jest to, co starałam się uczynić, kiedy uczyłem się odnosić sukcesy Nie chciałem emocji odegrać jakiejkolwiek roli w podejmowaniu decyzji Kiedyś wsiadam na ścieżkę , to zajęło trochę czasu, zajęło miesiące i miesiące prób i błędów, kontynuując handel i tracąc pieniądze, zanim wreszcie zrozumiem, chciałbym ci powiedzieć, że teraz jestem w stanie wyleczyć emocjonalną reakcję na rynek, ale ja nie jestem nikim, ale wiem, jak handlować teraz I przyszło przez długi proces samopoznania i badania, wraz z pomocą kogoś, że wiedziałem, że odniosła sukces. Jakie jest różnica między zwycięskim handlowcem a traderem handlowym. Przedsiębiorcy handlowi traktują ich handel jak biznes Na rynkach walutowych brokerzy ułatwiają i łatwiej otwierają te 500 lub 1000 kont. Są to punkty cenowe, na które ludzie chodzili z hazardem, na koniec tygodnia lub podczas wyjazdu do Vegas. ludzie to nic więcej niż hazard Wchodzą, nie mają planu, nie wiedzą, co robią, a oni ponownie biorą sygnały, nie wiedząc, dlaczego biorą je, a wszystko to dodaje Kupcy zwycięzcy mają plan traktują ich handel jak interes i oni są bardzo zdyscyplinowane w tym, co robią Oni zabrali czasu i wysiłku, aby opracować plan, który wiedzą jest skuteczny i każdego dnia skupiają się na niczym więcej niż obrotu tym planie Nie odchodzą od niego To nie jest gra Oni bardzo poważnie To są tacy handlowcy, że lubię do mnie przychodzić, albo ludzie, którzy mówią, że wyglądam, że się nie uda, że ​​tracę pieniądze, wiem, że robię coś złego, ale postanowiłem to zrozumieć i Chcę zrobić wszystko, co konieczne, aby odnieść sukces. Powiedziałeś, że kiedy zacząłeś, mimo że nie odniosłeś sukcesu, w jakiś sposób miałeś przekonanie, że możesz zostać skutecznym przedsiębiorcą Jak wytłumaczyć to przekonanie Czy to typowe dla skutecznych przedsiębiorców Nie wiem, że uważam, że jestem inteligentną osobą Więc nie jest to kwestia, że ​​nie jestem wystarczająco inteligentna, aby zrozumieć, co muszę zrobić, to nie rozumiem tego, co muszę zrobić, a nie rozumiem, jak muszę iść o tym robiłem więc szukałem czegoś ne pomóż mi to zrozumieć I dowiedziałem się, że nie ma to nic wspólnego z systemami, z którymi korzystałem lub planami handlowymi, które już napisałem Ostatecznie mógłbym założyć strategię miliona dolarów, a ja bym miał że nie poszedłem za tym, nie miałem żadnej dyscypliny, której nie miałem spędzać czasu na prawdziwych sprawach, które powodowałyby mnie utratę pieniędzy, które były emocjonalne Ale wiedziałem, że kocham handel I absolutnie kocham to mogę spędzić cały dzień każdego dnia oglądając rynek, nauczając tego, czego się uczyłem i studiowałem Mam prawdziwą pasję do tego I miałem podstawową opinię, że jeśli miałabym taką pasję, musiała być droga dla mnie odnieść sukces Więc postanowiłem odnieść sukces Nie dbam o to, czego potrzebuję Nie dbam o to, co mnie kosztuje Mam zamiar zrozumieć to i mam zamiar odnieść sukces To co widzisz w Varengold Trader Challenge i to, co teraz robię, w handlu i nauczaniu, jest refleksyjnym z lat ciężkiej pracy, że zabrał mnie, aby dostać się z jednego miejsca do celu I moim celem jest oczywiście ograniczenie czasu, jaki zajmą przedsiębiorcy, aby dostać się z punktu A do punktu B Dla tych, którzy chcą Aby odnieść sukces, chcę, aby to przejście nastąpiło najszybciej jak to możliwe. Jesteś dyrektorem generalnym firmy szkoleniowej Utworzyłeś firmę Czy możesz nam powiedzieć o tym projekcie i Twojej roli w tym. Samotny Myślałem, dlaczego nie zaczynam oferować trochę treningu i otworzyć na żywo pokój handlowy dla ludzi wejść, zobaczyć, co robię i może być handel ze mną Więc położyłem trochę i tanie strony - myślę, że spędziliśmy 2 000 dolarów, aby umieścić tę witrynę razem - i otworzyłem wirtualny pokój za pomocą systemu oprogramowania, w którym mogę wyświetlać swój ekran komputerowy osobom, które po prostu powiedziałem, że jest wolny od tygodnia, wejdź i zobacz, co robimy i zacząłem uzyskiwać ludzie mówią, że ze mną pracujesz, więc zacząłem budować sieć podmiotów gospodarczych, które ja mentored I to wzrosło i rozwinął się w branży, którą teraz widzisz. Jestem myślę, że ludzie widzą w naszej firmie coś innego niż to, co widzą w innych miejscach, a zwłaszcza w świecie wymiany walutowej Ponieważ forex jest tak nieuregulowany Jest wiele swindlers out tam, którzy chcą zarobić pieniądze i nic więcej Ale mam do czynienia z zainteresowaniem, widząc moich klientów odnieść sukces Nie biorę nikogo Każdy musi dopasować profil, muszą zbudować miejsce, gdzie są finansowo rozpuszczalni, mają być gotowym zrobić to, co jest konieczne do wprowadzenia zmian Kurs jest bardzo drogi w porównaniu do tego, co jeszcze jest na rynku Więc w zamian muszę podać wiele informacji, wiele porad i dużo pracy. What o celach. Mam na celu podjęcie przedsiębiorców z świadomym niekompetencji do miejsca świadomej kompetencji, gdzie mówią, że teraz rozumiem, co muszę zrobić, aby odnieść sukces, a ja pracuję codziennie z pomocą przez ciebie i Twojego programu szkoleniowego aby stały się z zyskiem I wiele z nich pracuje obecnie z wieloma przedsiębiorcami, więc kurs sam w sobie był bardzo udany, tylko w liczbie osób i odpowiedzi, którą otrzymujemy od programu. Jak długo Czy uważasz, że przedsiębiorca powinien spędzić na szkoleniach codziennie i czy szkolenie rzeczywiście wpływa na efektywność obrotu. Znamy naukowo, że w celu złamania nawyków i ponownej instalacji nowych nawyków jest to proces od 60 do 90 dni. Jeśli od lat wierzysz że rynki są krzywe, a gra jest pokłaniana na korzyść dużych banków i instytucji, to trochę czasu, aby zdać sobie sprawę, że wszystkie wykresy są takie same, bez względu na jaki instrument lub ramki czasowe, na które patrzysz, formacje wzorcowe praca I koncentrujemy się na analizie technicznej na 100 Ponieważ część salonu handlowego i prywatnej grupy klientów, które mam, jest dla nich niezwykle korzystna, ponieważ pomaga wzmocnić to, czego uczym w programie. ue, aby wzmocnić te podstawowe przekonania, abyśmy mogli zmienić nasze postrzeganie rynków i nasze postrzeganie tego, jaki sukces. Jakie jest Twoje pierwsze zdanie, aby mieć właściwy system obrotu lub mieć odpowiednią psychologię. Musisz mieć system, który ma pozytywną oczekiwaną długość i że to terminologia matematyki, która mówi, że jeśli będziesz śledzić ten system, z czasem zarobi więcej pieniędzy niż traci Jeśli nie masz tego, nie dbam o to, jak jesteś zdyscyplinowany, pojedziesz być zdyscyplinowany w celu handlu systemem przegrywającym I to nie będzie skuteczne Ale gdy masz system, który ma pozytywną opinię, 100 Twojego sukcesu spada na twoją zdolność do handlu go z dnia na dzień I to całkowicie opiera się na psychologii Mój osobiste przekonanie, że handel jest 99 emocjonalny i jeden techniczny Kiedy nauczysz się umiejętności, kiedy zrozumiesz, jak napisać swój plan handlowy, jak handlować swoim systemem handlowym, musisz zrobić tylko skupić się na systemie handlowym, rozumiem, że tam jest dużo dyskusji na ten temat Niektórzy ludzie powiedzą, że to ma związek z systemem, który masz, a ja się nie zgadzam, ponieważ po prostu posiadanie dobrego systemu handlowego było wystarczające do wyprodukowania skutecznych przedsiębiorców - istnieją tam wspaniałe bezpłatne systemy handlu, można handlować System Richarda Dennisa Turtle'a - 21 dniowy system breaokut - MACD Crossover pozwala uzyskać naprawdę wspaniałe rezultaty Jeśli chodzi o system, to dlaczego nie mamy 90-ciu sukcesów, zamiast 90-ciu niepowodzeń Jest to, ponieważ nie ma to nic wspólnego Twój system Ma to związek z twoją psychologią, Twoją zdolnością do bycia dyscypliną na rynku. Jako trener, jaka jest najważniejsza rada lub te, które częściej udzielasz swoim studentom. Przede wszystkim mówię im, że powinieneś trzymać się z dala od pokoje rozmów i fora internetowe To jest absolutna katastrofa Zaczęli się wyrywać, aby handlowcy mogli się ze sobą łączyć i uczyć się od siebie nawzajem, a teraz widzisz grupy społecznościowe dla podmiotów zajmujących się handlem walutami, a codziennie otrzymuję e-maile od ludzi, którzy zachęcając mnie do przyłączenia się do ich grupy serwisów społecznościowych lub znalezienia sposobu na współpracę, dzięki czemu mogę podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem z innymi przedsiębiorcami Myślę, że to straszne miejsce dla nowych przedsiębiorców i tych, którzy chcą nauczyć się odnosić sukcesy zobacz te sieci społecznościowe i fora dyskusyjne pełne wysoce skutecznych przedsiębiorców, którzy dzielą się wieloletnim doświadczeniem i mądrością To mnóstwo innych przedsiębiorców, którzy tracą pieniądze, którzy są nieudolni i narzekają, użytkownicy i odbiorcy, uszkadzając umysły podmiotów gospodarczych, którzy mają autentyczną zainteresowanie nauką, co trzeba robić To pierwsza rzecz, którą im mówię Nie możesz już spędzać tam gdziekolwiek Informacje, które otrzymasz, pochodzą ode mnie, z naszego programu lub z innych legalnych źródeł I podaję im z tymi uzasadnionymi źródłami I to jest warunek, zanim przystąpią do mojego kursu, że przez najbliższe 3-4 miesiące zrobią wszystko, co tylko im powiedzieć, bo chcę, żeby skupiły się na nowym sposób myślenia, nowy sposób patrzenia na rynek i na siebie. Wielu przedsiębiorców marzy, aby stać się profesjonalistami w krótkim okresie czasu Kiedy uważasz, że przedsiębiorca jest gotowy na ten ważny krok. Musi to zrobić ostatecznie z pieniędzmi Pozwól mówisz, że otworzysz rachunek w wysokości 25 000 dolarów i robisz bardzo dobrze generując 10 miesięcy Teraz musisz spojrzeć na rodzaj pracy, którą robisz i wynagrodzenie, które otrzymujesz Czy jesteś lekarzem 300 000 dolarów rocznie Kwota kapitału masz zamiar iść w pełnym wymiarze czasu z handlu jest bardzo różny od kogoś, kto pracuje hydrauliką i robi 50 000 dolarów rocznie Więc to bardzo indywidualna decyzja i musi to zrobić ostatecznie z wielkości saldo konta. What rodzaj systemu uczysz w swoim kursie. Mam kilka systemów, aby zaspokoić indywidualnych przedsiębiorców Mamy system handlu dnia, który nazywa się Trend Trader, system T Squared, który odbywa się w zasadzie od wtorku do czwartku. Następnie mamy system obrotu huśtawka że ja zadzwonić do systemu CTS, który jest systemem modelu rozbieżności dywergencyjnych Następnie mamy dłuższy termin, podobnie jak system pozycji dziennych przedsiębiorców, dla osób, które pracują w pełnym wymiarze godzin i oczywiście mam system, który wykorzystałem w programie Varengold Challenge, który pokazać handlowcom i że oferuję je jako kierunek studiów Ale wymaga bardzo wysokiego poziomu analizy technicznej i wiedzy, ponieważ wykorzystuje wiele wzorów Fibonacciego i Współczynników w celu określenia działania cenowego I ponieważ trudno jest się nauczyć, stworzyłem prywatna grupa klientów, w której codziennie je biorę za pośrednictwem ustawień handlowych, pokazuję im, jak ja rysuję wzorce Fibonacciego, pokażę im, czego byśmy oczekiwali, oferuję im połączenia handlowe i naprawdę daję im plan sukces I moim celem jest, że pewnego dnia będą wystarczająco udane, aby nie poczuli potrzeby korzystania z usług. Dlaczego handlujesz Forex i co możesz nam powiedzieć o tym rynku Jakie są wady i zalety walut handlowych Mogę powiedzieć, dlaczego handluję forex Kocham politykę i jestem bardzo zainteresowany ekonomią, czym zajmuje się nasz Rezerwy Federalnej i jak ma to wpływ na biznes I kiedy zacząłem patrzeć na moje dwa główne namiętności - politykę i handel - jednym z najlepszych miejsc dla mnie było Foreign Exchange, ponieważ nie tylko zbadam politykę, którą robimy w Stanach Zjednoczonych, ale także to, co robią Europejski Bank Centralny i Bank Japonii Jak ich gospodarki będą miały wpływ ceny walutowe. Niektóre z korzyści płynących z handlu walutami to, że jest to rynek nieuregulowany Jest to rynek spot Możesz sprzedawać drobne partie i mini partie, co oznacza, że ​​jeśli masz tylko 5 000 lub 10 000 dolarów, możesz zacząć handlować, podczas gdy w na rynku terminowym potrzebujesz 30 000 do 50 000 dolarów kapitału startowego, tylko ze względu na koszty zakupu umowy Więc na rynku forex więcej osób może uczestniczyć. Ale czy używasz swojej wiedzy fondamentalnej i informacji w swoim handlu, czy też mieć podejście czysto techniczne. Nie używam tego w swoim handlu. To, co zabawne to to, że czytałem wszystkie te informacje ekonomiczne przez cały czas. Ale kiedy siadam na swoim komputerze, m 100 technicznego handlowca, którego nie dam czy wszyscy inni na świecie mówią, że Europejski Bank Centralny podnosi stopy procentowe Jeśli moje wykresy mówią mi, że muszę być długi lub krótki, to co mam zamiar zrobić, znam kilku podstawowych podmiotów zajmujących się analizą, Nie sugeruję w żaden sposób, że możesz być sukcesorem jako podstawowym przedsiębiorcą, ale co mogę ci powiedzieć, że każdy fundamentalny przedsiębiorca ma zespół ludzi, którzy nie robią nic przez cały dzień, ale badania Ale jeśli ponownie indywidualny handlowiec, pracujący w domu, nie tylko nie masz dostępu do potrzebnych informacji, aby dokonać inteligentnej decyzji, ale nawet jeśli tak, nie możesz przechodzić przez to wszystko Nie ma możliwości, moim zdaniem , dla prywatnego przedsiębiorcy, który nie ma zespołu ludzi, aby edu kategoryczne decyzje oparte na podstawach Więc co robimy, eliminujemy tę subiektywność i skoncentrujemy się wyłącznie na analizie technicznej. Co myślisz o w pełni automatycznym handlu algorytmicznym. Większość systemów, które ludzie będą działać online - te 99 to 200 systemów - są po prostu śmieci Prawdopodobnie straci pan każdą grosz, którą wprowadzasz Systemy są zautomatyzowane i pracujemy nad zautomatyzowaniem kilku naszych, ale znowu wraca do tego zagadnienia psychologii Co się stanie, jeśli zaczniesz używając w pełni zautomatyzowanego systemu handlu i zaczniesz się rozliczać Co się dzieje, gdy ten system generuje 3 lub 4 straty z rzędu Co się tyczy zazwyczaj to, że przedsiębiorca przychodzi i rozpoczyna cięcie transakcji krótko, zatrzymując się na automatycznym handlowcu tuż przed powrotem z powrotem 2 lub 3 zwycięzców, które zarobiłyby na wszystkie straty Niezależnie od tego, czy korzystasz z zautomatyzowanego systemu handlowego czy własnego planu handlowego, musisz być zdyscyplinowany o tym Poradzę moim handlowcom o że jeśli masz system milionów dolarów, istnieją fundusze hedgingowe i banki, które będą płacić miliony dolarów za to Więc dlaczego sprzedajesz to za 99 99 w internecie. jakaś inna ważna rada dla naszych czytelników. Powiem tylko, że jeśli teraz nie jesteś dobrym przedsiębiorcą, ale chcesz być, podejmuj decyzję, że chcesz odnieść sukces, a następnie znaleźć kogoś, co wiesz, jest skuteczne , i posłuchaj tego, co zamierzają cię nauczyć To najlepsze porady, które mogę dać, ponieważ jest to rada, która doprowadziła mnie do czegoś Dalej się uczysz i robi Spędzić trochę czasu na psychologii handlowej Jest świetna książka o nazwie Market Czarodzieje Jack Schwager - to jedno z wymaganych odczytów dla moich kursów - a to tylko lista około 20 wielkich przedsiębiorców i ich sukcesu Jedną z najlepszych rzeczy, którą możesz zrobić, jako przedsiębiorca jest naśladowanie tych, którzy mają już się udało.

Comments